Bitiba
Recenze a hodnocení: 69 %
Popis Bitiba
Bitba je e-shop s krmivy pro zvířata, včetně veterinárního krmiva a doplňků stravy a s potřebami pro psy a kočky. Recenze jsou zhruba od prosince 2022 spíše negativní. Zákzaníci si stěžují na špatné jednání a komunikaci se zákaznickým servisem. Že doručené zboží neodpovídá objednávce. Nebo, že zboží přišlo poškozené.
Hlavní výhody
- Rychlost doručení
Hlavní nevýhody
- Jednání a komunikace zákaznického servisu
- Dodané zboží neodpovídá objednávce
- Zboží přišlo poškozené
Odborné recenze
Recenze Bitiba
Anonymní uživatel: Vše proběhlo skvěle, objednávala jsem granule a nějaké doplňky pro pejska. Odeslání proběhlo rychle, v balíčku bylo vše, obsah byl řádně zabezpečen. Platila jsem na dobírku. Jednoduše skvělá zkušenost a určitě objednám znovu.
Anonymní uživatel: Zboží, které eshop nabízí na webu, nemají skladem, přestože píší, že skladem je. Objednala jsem 3 produkty a ihned zaplatila. Za několik dní mi přišlo 13 stejných emailů, že 2 ze tří produktů jsou nedostupné. Volala jsem na zákaznickou linku, kde mi řekli, že jim vypadl server, tudíž se nemohou podívat na mou objednávku a mám zavolat později. Volala jsem tedy znovu, řekli mi, že objednávka je zamrzlá a že mi tedy vrátí peníze. Za několik dní mi peníze vrátili. Po všech těch obstrukcích už ale nemám náladu objednávat znovu, takže nedoporučuji.
Hodnocení obchodu Bitiba.cz
David: I přes obavy díky negativním recenzím: – vše dorazilo v pořádku v požadované kvalitě, množství i stavu – vyřízení objednávky i doručení bylo rychlé. -možnost zakoupení,krmiv pro zvláštní potřebu zvířete.
Eva: vždy všechno přišlo v pořádku, zboží dle očekávání a popisu, rychle
Michal: Není možné zvolit si (v roce 2023!) dopravce (!?). I když vysloveně trváte na tom, že si už Českou poštu nepřejete (doručila zásilku o 10 dní později, lže o doručování atd.), stejně to zase pošlou poštou. Jako zákazník si chci dopravce vybrat, funguje to tak u 99,9 % eshopů. Proč ne v Bitiba, pane Kohoute?
Vladena: V minulých čtyřech letech všechny objednávky dodány v pořádku. Sice delší čekací doba, ale to se dá zvládnout. Poslední tři měsíce nebyla ani jedna dodávka zboží v pořádku. Nejdříve v kelímku s granulkama pro kočky chybělo 3/4 obsahu. V další chybělo 11 sáčků s granulemi na zuby, které jsou součástí 12ks v balení. Tudíž někdo vyndal obsah balení a mně poslal onen jeden sáček za cenu celého !! A další objednávka naprosto to samé! Tento obchod nedoporučuji a zde již objednávat nebudu.
Bitiba.cz
Eliška: Jednání zákaznického servisu, absolutní nekomunikace v případě že z jejich strany vznikne problém a vy tak čekáte 14 dní na podle nich poslaný balík, který však firmu neopustil. Mám vážně nemocnou kočku na specifické dietě a tak objednávám vždy raději s předstihem, ale tentokrát mi to firma BITIBA pěkně zavařila. Po me urgenci poslali zboží znovu – ovšem úplně jiné zboží a navíc mi znovu napalili poštovné které jsem měla původně zdarma. Tak jsem jim znovu volala, opět jsem byla ubezpečena, že odešlou správnou zásilku a ještě mi dají slevu. Ok, beru, přišlo mi potvrzení že zboží odesílají… Po pár hodinách mi přišel mail, že byla objednávka stornována, jelikož zboží není skladem?? Není to první problém s touto společností, takže je mi líto, ale absolutně nedoporučuji!
Simona: Trochu zklamaní z dříve bezproblémového obchodu. Na zásilku jsem čekala více jak 14 dní. Zabalena byla, dle informaci Bitiby, do druhého dne, dále si jen držela status „Čekáme na přijetí zásilky do přepravy, případně je zásilka na cestě ze zahraničí.“ Po skoro 14 dnech mi od nich přišla informace, že obdrželi zpětnou zásilku. Při telefonickém řešení problému slečny/paní velice ochotné, příjemné. Objednávka na druhý pokus dorazila během pár dní v pořádku a za stejnou cenu i s původní slevou.
Hodnocení a recenze uživatelů
V roce 2022 jsem uskutecnil ...
… v tomto obchode 4 nakupy, vzdy dorazilo co jsem nakoupil a nebyl nikdy problem