
Fenzy.cz
Recenze a hodnocení: 55 %

Popis Fenzy.cz
Fenzy.cz je internetový obchod s módou provozovaný slovinskou firmou. Na e-shop nalezneme spoustu negativních recenzí – zboží vyrobeno v Číně místo v Itálii, neodpovídá fotkám a je nekvalitní. Více pak ale zákazníci upozorňují na špatnou komunikaci obchodu, nevracení peněz a mazání negativních recenzí. Při vracení zboží prodejce dokonce tvrdí, že mu balíček nedorazil, přestože máte v ruce potvrzení o doručení přímo od kurýra. Najdou se i zákazníci, kteří byli spokojeni, nicméně celkové hodnocení bude ovlivněno smazanými negativními recenzemi. Z toho důvodu považujeme e-shop za rizikový a nákup zde nedoporučujeme.
Hlavní výhody
- Některým zákazníkům zboží dorazilo a byli spokojeni
Hlavní nevýhody
- Přeprodej z Číny
- Špatná komunikace
- Nevracení peněz
- Při vracení zboží opakovaně tvrdí, že balíček nedorazil, přestože máte od kurýra potvrzení o doručení
- Odeslání vráceného zboží do Slovinska na vlastní náklady
- Nekvalitní zboží
- Zboží neodpovídá fotografiím na webu
Odborné recenze
Inteko podjetje za inženiring, trženje, Ekonomiko in organizacijo poslovanja d.o.o. (provozovatel Fenzy.cz)
Na základě 5 recenzí získala firma hodnocení 3 hvězdičky z 5.
Miriam: Špatná zkušenost! Objednané šaty velikosti 4XL dorazily stěží ve velikosti XL. Po tolika problémech mi řekli, abych na své náklady poslala balíček zpět na adresu na webu a na objednávkový list napsala, jaký typ reklamace si přeji. Hotovo, to všechno mě stálo další peníze za odesílání a od té doby nic. Na moje e-maily reagují jako zaseknutá gramofonová deska, že jim balíček ještě nedorazil. Mezitím odstranili mé příspěvky na Facebooku a veškeré moje negativní recenze.
Fenzy: Recenze na slovinský eshop. Podvodníci?
V obchodních podmínkách stojí, že fotografie nabízených výrobků jsou „symbolické“. Produkty, ceny a dodací lhůty se rychle mění a možná nejsou aktuální. Nevyhovující zboží vrátíte, jenom pokud je „nenošené“ a „v původním obalu“. Prodejce nehradí poštovné. Jako distributora najal českou skupinu Packeta (Zásilkovna s.r.o.), kde jsme požádali o komentář.
„Packeta pro Inteko, respektive jeho e-shop Fenzy, zásilky doručuje. Náš zákaznický servis nemá informace o tom, že by na tohoto klienta byly nějaké stížnosti. Komunikujeme výhradně s e-shopem a řešíme běžné věci, jako jsou storna, úpravy či stav zadaných objednávek,“ napsal nám za Packeta Group její PR manažer, Kamil Chalupa. Pokud máte vlastní zkušenosti, připisujte svoje recenze do diskusního fóra níže:
Blanka: Již třetí den čekám na odpověď na můj e-mail e-shopu FENZY, v němž prodejce upozorňuji na poškozené zboží, které mi bylo zasláno. Podle pokynů v reklamačním formuláři jsem na příslušný e-mail zaslala i fotografie odřeného podpatku u dámské obuvi, ale nic. Už druhý e-mail a žádná reakce. Za odeslání zpět do Slovinska jsem zaplatila 498,- Kč a teď se tady v recenzi dozvídám, že e-shop odmítá poštovné hradit. Pokud se ani v následujících dnech reakce ze strany FENZY nedočkám, zvažuji příslušné kroky.
Jana: Zboží přišlo před třemi týdny špatně ušité, naprosto nízké kvality. Na obrázku vypadalo úplně jinak. Ihned jsem ho zabalila, vyplnila formulář a na vlastní náklady poslala zpět na Slovinsko. Na webu slibují, že do 14 dnů pošlou peníze zpět, ale to se nestalo. Na opakované emaily nikdo nereaguje.
Eva: PODVODNÍCI. Objednala jsem červené šaty ze saténu. Látka byla šílená, dala by se využít možná na letní košilku do postele, muchlavý materiál, hrůza, nebudu vůbec komentovat. Výrobek za 1320 CZK měl cenu max. 500 CZK. Poslala jsem zpět na vlastní náklady za 200 CZK, po 3 týdnech žádná odpověď a peníze nikde. ŠMEJDI.
Hodnocení fenzy.de
Na základě 204 recenzí získal e-shop hodnocení 3,85 hvězdičky z 5.
Anita: Jediné, co se mi nelíbilo, je, že si vrácení musím platit sama… Takhle můžete opravdu přijít o potenciální zákazníky, protože tyto náklady hradí většina dodavatelů produktů.
Claudie: Kvalita halenky, kterou jsem si koupila, je opravdu skvělá. Skvělý vzhled a látka je také super. Objednala jsem si si ve velikosti M a byla mi velká, takže jsem ji musela poslat zpět. Musím říct, že tento postup je na mě příliš složitý. Proč v balíku není účtenka na vrácení jako před pár lety? Tisknout vše online atd. je pro mě příliš složité a zdlouhavé. Každopádně dávám plný počet, protože kvalita je tak akorát.
Martha: Velmi rychlé dodání. Bylo pro mě důležité, abych mohla platit přes fakturu.
Zákazník: Objednávka byla zadána 7. 5. 2022, vrácena pak 16. 7. 2022. Kvalita zboží neodpovídá vyobrazení. Velmi špatný zákaznický servis (není zde ani telefonní číslo, na které se můžete obrátit). Vrácení zboží nebylo od 16. 7. 2022 stále zpracováno. Neustále stejné emaily se zadáním informací, prostě nekompetentní. Nedoporučuji! Jestli to takhle půjde dál, budu se muset obrátit na svého právníka.
Fenzy.it
Na základě 16 recenzí získal e-shop hodnocení 3,13 hvězdičky z 5.
Simona: Koupila jsem dvoje šaty, bohužel jedny měly špatnou velikost. Provedla jsem vrácení podle pokynů na webu Fenzy dne 31. 5. 2022. Poslala jsem balíček do jejich sídla v Gorici kurýrem a podle dohody mi měli poslat šaty správné velikosti. Poslala jsem Fenzy několik e-mailů s žádostí, aby mě kontaktoval manažer (nikdo se nikdy neodvážil zavolat). Jejich odpověď e-mailem je vždy stejná, že balíček ještě nedorazil do jejich sídla. Škoda, že mám potvrzení o doručení ze 3. 6. 2022 přímo od kurýra! K dnešnímu dni 23 .6. 2022 nebylo nic vyřešeno.
Nicoleta: Objednala jsem si šaty, které v popisu i na fotkách byly červené. Místo toho dorazily ve vínové barvě. Jsou krásné, sedí dobře, ale přesto jsou jiné barvy. Neodpovídají popisu na stránkách!
Lucia: Objednala jsem si zelený komplet tuniky a kalhot Claudette, protože jsem byla pozvána na svatbu, a košili. Oblečení jsem ani nezkoušela. Tunika byla jinak zelená než kalhoty a stejně tak i látka byla u každého kusu úplně jiná. Okamžitě jsem poslala zpět balíček, který byl přijat v Gorici 26. května. Přesto mi nadále píšou e-maily s tím, že nic nedostali. Přišla jsem o 122 eur! Buďte opatrní!
Christian: Koupil jsem dvoje šaty pro manželku, jedny jí slušely a druhé ne. Vrátil jsem je tedy podle pokynů na webu Fenzy dne 6. 9. 2021. Poslal jsem balíček do jejich sídla v Gorici kurýrem a oni mi dali poukázku v hodnotě 54,90 EUR, kterou jsem mohl utratit na jejich webových stránkách. Do dnešního dne mi ale ještě nebyly vráceny peníze, odpověděli e-mailem, že balíček ještě neobdrželi, ale kurýr do 24 hodin provedl doručení. Fenzy mě v podstatě ošidil o 54,90 €. TĚMTO STRÁNKÁM NAPROSTO NEDŮVĚŘUJTE, NAKUPUJTE JINDE! Psal jsem jim mnohokrát a nic nevyřešili. Nyní, když jsem jim dal negativní recenzi, odpovídají najednou rychle a promyšleně, aby problém vyřešili?! Když někdo nakoupí, peníze si okamžitě vezmete, ale na jejich vrácení mě necháte čekat přes měsíc!
Hodnocení a recenze uživatelů
100% spokojenost
Objednala jsem si šaty. Materiál fajn, velikost jsem bohužel vzala menší. Žádala jsem o výměnu, vyplnila formulář, poslala do skladu v Brně. Větší velikost mi přišla do 5 dnů od podání žádosti o výměnu. Šaty odpovídají vyobrazení na webu.
Komunikace s obchodem bez problému, paní byla velmi vstřícná.
Nemám co vytknout.
100% spokojenost
ještě jednou bych chtěla poděkovat zaměstnancům spol. Fenzy, odeslala jsem balíček a ani ne do týdne mám peníze už na ban.účte, mooooc děkuji za skvělou spolupráci.
100% spokojenost
objednala jsem si poprvé zboží někdy v lednu 2023, zboží mi přišlo docela brzo, moje chyba, že jsem si objednala zboží větší, komunikace se spol. Fenzy naprosto 100%, zboží jsem vrátila na své náklady (99% spol. to má tak nastavené), zboží jsem obdržela docela brzo, bohužel mi poslali jinou barvu, ale ihned jsem vracela na jejích náklady, zboží, které jsem si objednala a bylo vyprodáno, peníze mi vrátili do třech dnů, podvodníci určitě nejsou, a navíc s touto spol. komunikace v češtině. Proto jím dávám celých pět hvězdiček s pozdravem J.Sompeková
reklamace delší, ale v pořádku
Vracela jsem šaty, byli hezké, no špatně jsem odhadla číslo a už jsem nestíhala vyměnit. Jinak mi přišli v pohodě. Po vyplnění online formuláře šaty dorazili zpátky a peníze pak přišli v pořádku do dvou týdnech od doručení do Slovinska. Kolegyni vrátili peníze po tom když poslala podací lístek také.
Podvodníci !!!
Objednala jsem si rifle ,na fotce překrásné …jen mi bylo divne,ze když mi nabízeli ,ze si k tomu mužů koupit ohavny řetízek ,odmítla jsem…přesto se zaúčtoval….rifle odporne smrdeli,řetízek jak od kolotocu …peripetie s vyplnovanim ,vytisknutim atd ohledně vracení …pošta 400,-….zboží vráceno a nereaguji !!!!Podvod!!!!