Generic selectors
Jen přesné shody
Hledat v názvu
Hledat v obsahu
Post Type Selectors
Filtrovat podle kategorií
Apple
Asus
Auta
Auta a motocykly
Auto-moto
Banky
Bezdrátová sluchátka
Brokeři
Cestování
Chytré hodinky
Čisticí prostředky
Doplňky stravy
Dualtron
Dům a zahrada
Dům a zahrada
E-shopy a internetové služby
Elektrokoloběžky
Elektronika
Energetika
Epilátory
Filmy
Finance
Firmy
Hotely
Hry
Hry, filmy, seriály
Investiční platformy
Jídlo
Jídlo, doplňky stravy, zdraví
Keto diety
Knihy
Kosmetika
Kosmetika
Krása a zdraví
Krypto burzy
Léky
Mobilní telefony
Móda, oblečení, doplňky
Nákupní galerie
Nápoje
Nezařazené
Nothing
Operační systémy
Ostatní internetové služby
Podvodné a rizikové e-shopy
Pojišťovny
Poradenství
Poskytovatelé internetu, digitální televize a mobilních služeb
Poskytovatelé půjček
Reality
Realme
Samsung
Seriály
Seznamky
Software
Stavebnictví
Tablety
Vsett
Xiaomi
Xiaomi
RECENZISTE.CZ | Prověřené odborné recenze z autoritativních zdrojů
Generic selectors
Jen přesné shody
Hledat v názvu
Hledat v obsahu
Post Type Selectors
Filtrovat podle kategorií
Apple
Asus
Auta
Auta a motocykly
Auto-moto
Banky
Bezdrátová sluchátka
Brokeři
Cestování
Chytré hodinky
Čisticí prostředky
Doplňky stravy
Dualtron
Dům a zahrada
Dům a zahrada
E-shopy a internetové služby
Elektrokoloběžky
Elektronika
Energetika
Epilátory
Filmy
Finance
Firmy
Hotely
Hry
Hry, filmy, seriály
Investiční platformy
Jídlo
Jídlo, doplňky stravy, zdraví
Keto diety
Knihy
Kosmetika
Kosmetika
Krása a zdraví
Krypto burzy
Léky
Mobilní telefony
Móda, oblečení, doplňky
Nákupní galerie
Nápoje
Nezařazené
Nothing
Operační systémy
Ostatní internetové služby
Podvodné a rizikové e-shopy
Pojišťovny
Poradenství
Poskytovatelé internetu, digitální televize a mobilních služeb
Poskytovatelé půjček
Reality
Realme
Samsung
Seriály
Seznamky
Software
Stavebnictví
Tablety
Vsett
Xiaomi
Xiaomi

RECENZIŠTĚ.cz » Auta a motocykly » Auta » Opel Insignia

Opel Insignia

Recenze a hodnocení: 94 %

Popis Opel Insignia

Model Insignia je sedan, liftback nebo kombík střední třídy, který nabídne svezení pro pět osob. Všechny karosářské varianty jsou postaveny na stejným podvozku, ten má rozvor náprav 2737 mm a rozchod kol 1585 mm vpředu a 1587 mm vzadu. Stejná je i šířka vozu 1856 mm. Opel Insignia sedan a liftback mají délku 4830 mm a výšku 1498 mm. Kombi s označením Sports Tourer dosahuje délky 4908 mm a výšky 1520 mm. Objem zavazadlového prostoru činí 500 l u sedanu, 530 l v případě liftbacku a 540 l nabídne Sports Tourer. Po sklopení zadních sedadel lze získat 1465 u liftbacku a 1530 l u kombi. Palivová nádrž pojme 70 l paliva.

Hlavní výhody

  • Design
  • Jízdní vlastnosti
  • Prostornost
  • Spolehlivost
  • Dostatečně velký a ergonomický interiér
  • Pohodlné sedačky
  • Komfortní podvozek
  • Slušná spotřeba paliva
  • Pořizovací cena a férově naceněné příplatky
  • Skvělý pohon 4×4

Hlavní nevýhody

  • Delší čekací doba na díly
  • Jediný motor
  • Hluk agregátu po startu
  • Starší uspořádání interiéru
  • Pro někoho střídmý vzhled
  • Materiál – piano black

Odborné recenze

100 %

Test ojetiny Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI

Opel Insignia B se představila už v roce 2017 a do dnešního dne nezestárla ani o den. Pořád je to krásné majestátní auto, které před žádným domem ostudu neudělá. Po prostoru lačnící jedince taky potěší obří kufr, který pojme v základu 520 litrů, po sklopení sedadel dokonce 1638. Sedačky se samozřejmě dají sklápět přímo zezadu a po jejich sklopení vznikne rovná ložná plocha, která má délku 237 centimetrů – v krajních případech se v ní tak bez problémů vyspíte. Přečíst celou recenzi…

Test ojetiny Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI | Autojournal.cz. Autojournal.cz - Automobilový magazín bez kompromisů [online]. Copyright © 2022 Autojournal.cz [cit. 10.11.2022]. Dostupné z: https://www.autojournal.cz/test-ojetiny-opel-insignia-sports-tourer-2-0-cdti/

 

90 %

TEST Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI AT8 4×4 – Poslední výzva

Poslední opel staré školy potěší nejen komfortním podvozkem, ale také ergonomicky příjemným interiérem s nepřehnanou digitalizací a tradičními tlačítky pro ty nejdůležitější funkce. Jasně, multimediální prostředí sice není nejmodernější, obsahuje však všechno podstatné a řidiče nikterak neruší. Naftový motor má na běžné ježdění dostatečnou sílu i krouťák a i s automatem a čtyřkolkou umí jezdit za slušnou spotřebu.

Pod hranici 800 tisíc korun se vejde jen základní liftback, praktičtější kombík, za který se připlácí 30.000 Kč, stojí minimálně 829.990 Kč. Připlatíte-li si za automat a čtyřkolku, dostanete se na 919.990 Kč, se všemi příplatkovými položkami pak zkoušený kousek stojí lehce přes 1,1 milionu. To nám jako výhodná nabídka přišlo už před lety. Natož dnes, kdy si za podobné peníze nakonfigurujete o třídu menší Octavii lusknutím prstu. Zájemci by si však měli pospíšit, něco nám říká, že tohle je opravdu poslední výzva… Přečíst celou recenzi…

TEST Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI AT8 4x4 – Poslední výzva | auto.cz. auto.cz - nejlepší jízda na webu: recenze, videa, testy [online]. Copyright © 2001 [cit. 10.11.2022]. Dostupné z: https://www.auto.cz/test-opel-insignia-sports-tourer-2-0-cdti-at8-4x4-posledni-vyzva-143481
100 %

Test Opel Insignia 2.0 CDTI: Poslední německá klasika

Pravděpodobně je to taky poslední naftový kombík XXL. Statistiky říkají, že prý o taková auta už dnes není zájem, všichni chtějí SUV. Nechápu to. Insignia je skvělé auto. Obrovský, velmi pohodlný kombík s malou spotřebou. Zní to jak z prospektu na Chevrolet 1955 ale vlastně to tak je. Insignia nenabízí příliš mnoho emocí, má však lety prověřené a osvědčené jistoty, přitom zabalené do moderního hávu. Naše děti jednou budou říkat, že to byl ten poslední pravý Opel. A ačkoliv nové francouzské Opely taky stojí za to, tenhle je poslední z rodu. Poslední německý Opel. Přečíst celou recenzi…

Test Opel Insignia 2.0 CDTI: Poslední německá klasika – Autozine. Autozine [online]. Copyright © 2022 Autozine.cz [cit. 10.11.2022]. Dostupné z: https://autozine.cz/insigniatest/
100 %

Opel Insignia Sports Tourer CDTi: Podařený velký vůz

Opel Insignia je nenápadným pracantem, který nabízí šarm dobře vymyšleného nástroje a trošku rozšafnosti. Bude si s vámi hrát na okreskách, ale umí i uspat zlobivé dítě. Kombíky jsou prostě fajn a tenhle je velmi povedený. Přečíst celou recenzi…

Opel Insignia Sports Tourer CDTi: Podařený velký vůz | Recenze & testy | Autíčkář.cz. Vaše každodenní dávka benzínu | Autíčkář.cz [online]. Copyright © Manul Publishing s.r.o. [cit. 10.11.2022]. Dostupné z: https://www.autickar.cz/clanek/opel-insignia-sports-tourer-cdti-podareny-velky-vuz/
100 %

Test Opel Insignia Sports Tourer

V podstatě testovanému kousku není příliš co vytknout. Kdyby bylo na mě zvolila bych spíše liftbackovou verzi, která ale není už tak atraktivní pro rodiny. Insignie tak uspokojí každého, kdo potřebuje spolehlivé auto a zároveň ho chce využívat prakticky každý den a pro cokoli. Díky obrovskému kufru převeze nejen hromadu věcí na dovolenou, ale také náčiní na chalupu. Jedná se o plnohodnotné rodinné auto, které bude stárnout spolu s dětmi od autosedaček po jejich dospělost, kdy si stále budou moci v druhé řadě užívat spoustu prostoru.

Interiér sice není na dnešní dobu moderní, ale zde to vůbec nevadí. Nesmím zapomenout ani na volbu nafty, která tolik nestojí peněženku a v neposlední řadě jízdní vlastnosti, díky kterým si budete užívat každý den za volantem, aniž byste pak vysedli s bolavými zády. Za mě je to jedno z posledních aut, které za to opravdu stojí, neboť dokáže zákazníka uspokojit v mnoha ohledech a třešnička na dortu, nemá PSA infotainment! Přečíst celou recenzi…

Test Opel Insignia Sports Tourer - Portál řidiče. Portál řidiče - Vše pro motoristy [online]. Copyright © Portalridice.cz [cit. 10.11.2022]. Dostupné z: https://www.portalridice.cz/clanek/test-opel-insignia-sports-tourer
93 %

Když nechcete Passat, ale toužíte po stejně velkém přitom komfortnějším a spolehlivějším autě

Druhá generace Insignie se Opelu povedla. Působí uklidňujícím dojmem a umí být rychlá a zároveň pohodlná. Pokud s ní nechcete létat po dálnicích a najíždět velké kilometrové porce, klidně sáhněte po benzínových čtyřválcích. Ty mají zpravidla méně najeto a zatím fungují bez vážnějších komplikací. Z dieselů berte slabší dvoulitr CDTI s výkonem 125 kW, který by z vás měl do budoucna tahat nejméně peněz. Přečíst celou recenzi…

Když nechcete Passat, ale toužíte po stejně velkém přitom komfortnějším a spolehlivějším autě | Autosalon TV. Autosalon TV [online]. Copyright © 2022 [cit. 10.11.2022]. Dostupné z: https://www.autosalon.tv/novinky/ojetiny/kdyz-vam-neni-passat-po-chuti-a-chcete-stejne-velke-auto-s-vyssim-komfortem-a-lepsi-spolehlivosti
100 %

Test Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI 128 kW 8AT (2021)

Opel Insignia se po faceliftu skoro nezměnil a je to dobře. Už před ním to bylo dobré auto, jehož kvality ale zákazníci přehlížejí. Přitom je to škoda, protože kromě toho, že tohle auto pěkně jezdí, také pěkně vypadá, je prostorné a nestojí moc, tím spíše při porovnání ceník s konkurenty.

Nejnižší cena, za níž může být Opel Insigina váš, je akčních přejezdu 649 900 Kč. Za to dostanete už tak velmi dostatečně vybavenou verzi Edition s motorem 1.5 CDTI (90 kW/122 koní). Ani v této výbavě nechybí parkovací senzory, automatická dvouzónová klimatizace, LED přední světlomety, dešťový senzor, Bluetooth handsfree a tak dále. Testovaná výbava Ultimate je z opačného konce ceníku a s testovanou motorizací vyjde Insignia Sports Tourer na akčních 829 990 Kč bez příplatků. Přečíst celou recenzi…

Test Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI 128 kW 8AT (2021). auto-mania.cz [online]. Copyright © Pavel Srp, AutoMotoZprávy.cz [cit. 10.11.2022]. Dostupné z: https://auto-mania.cz/test-opel-insignia-sports-tourer-2-0-cdti-128-kw-8at-2021/
88 %

Test Opelu Insignia GSi 2.0 Turbo: Když nechcete Super

Insignia GSi je neočekávaně zábavným řidičským autem skrývajícím zážitky, které v obyčejném mainstreamovém manažerském sedanu asi nikdy nepoznáte. Je skvěle čitelná, nezáludná, snadno se řídí a informuje řidiče dobrou zpětnou vazbou, která jasně říká, co se děje s autem i pod ním. S adaptivním podvozkem FlexRide je ve sportovním režimu snesitelně tuhá a jistá v zatáčkách a v komfortním cestovním režimu umí utlumit i většinu velkých nerovností.

Současná generace Opelu Insignia byla povedeným autem už před modernizací, ale po modernizaci je ještě lepší. Sportovní verze GSi sice není nejsilnější Insignií v historii, ale svými jízdními výkony jistě nikoho neurazí. S nestárnoucím elegantním designem, prostorným a luxusně vybaveným interiérem a skvělými jízdními vlastnostmi, které žádný Passat ani Superb neumí nabídnout, je zajímavou volbou pro lidi, jež kromě přepravování se baví i řídit. Přečíst celou recenzi…

Test Opelu Insignia GSi 2.0 Turbo: Když nechcete Superba - Autoweb.cz. Autoweb.cz - Magazín o autech [online]. Dostupné z: https://www.autoweb.cz/test-opelu-insignia-gsi-2-0-turbo-kdyz-nechcete-superba/
80 %

TEST Opel Insignia GSi 2.0 Turbo AT9 4×4 Grand Sport: Na co ještě čekáte?

Současná generace Opelu Insignia byla povedená už od samotného začátku a facelift byl hlavně reakcí na čím dál přísnější nároky na bezpečnost a emisní limity. Není přitom rozdíl, zda se bavíme o běžných verzích, nebo zkoušené vrcholné linii GSi. Naftový tříválec coby základ nabídky někoho může zarazit, možností výběru je ale pořád dost. Vrcholný dvoulitr s výkonem 230 koní pak jistě nikoho urážet nebude.

Insignia je jedním z posledních opravdových opelů a je víceméně jisté, že s příchodem nové generace už to tak nebude. Čekejme spíše německou interpretaci Peugeotu 508, to ale na druhou stranu rozhodně není urážka. Současnou insignii si cením pro neokoukaný design, který ani po letech nebylo potřeba razantně měnit, prostorný interiér a schopnost zastat nejenom roli služebáku, ale také auta, které vás pobaví. A to je v segmentu, kterému kralují superb s passatem, docela oříšek.

Stran nového motoru a nové devítistupňové převodovky toho v zásadě není moc co vytknout. Čtyřválec si vezme o něco více paliva než koncernové dvoulitry TSI, v porovnání s předchozím agregátem v GSi je to ale pořád úspěch. Devítikvalt řadí jemně, jakmile na to ale více šlápnete, v množství za sebe nasekaných kvaltů se snadno ztratíte, navíc reakce převodovky na řazení pod volantem nejsou úplně bleskové. Skvělá je však čtyřkolka, se kterou si můžete užít spoustu srandy a v čisté stopě má schopnost doslova nacpat auto ke středu oblouku. Nově ji lze navíc i vypnout.

Insignia je na našem trhu skutečně neprávem opomíjené auto. Hlavně pak zkoušená verze GSi, která aktuálně za něco málo přes 900.000 Kč nabídne super výbavu, pohon všech kol a výkonný motor. Vůz, který vidíte na fotkách, vyjde na 1.044.990 Kč, a to už mu v podstatě nic nechybí. Tak na co ještě čekáte? Přečíst celou recenzi…

Opel Insignia GSi 2.0 Turbo AWD 2020: Nejlepší Opel současnosti. A za málo | TESTY – AutoRevue.cz. AutoRevue.cz – Auta, testy, novinky, fotografie [online]. Copyright © 2022 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu. [cit. 10.11.2022]. Dostupné z: https://www.autorevue.cz/opel-insignia-gsi-20-turbo-awd-2020-nejlepsi-opel-soucasnosti-a-za-malo--testy#part=1
80 %

Test Opelu Insignia po modernizaci: Křižník s ještě lepšími světlomety

Pravda, všechno není dokonalé. Už jsem zmínil trochu tvrdá sedadla – hlavová opěrka je tvrdá tak, až to není pohodlné. Také roletka kufru sice je chytrá, ale při používání vydává zvuky, jako by se v ní něco lámalo. Automatická převodovka také je schopná nechat vůz kousíček couvnout při rozjezdu do kopce a zejména při brzdění není její práce tak hladká, jak bych si představoval.

Přesto se nestydím modernizovanou Insignii doporučit jako vynikající, krásný a dlouhého cestování perfektně schopný vůz. Kvůli eleganci, překvapivě dobré schopnosti jezdit po německé dálnici rychlostmi začínající dvojkou, krásnému přístrojovému štítu, a taky kvůli spoustě detailů. Až tuhle generaci, vzniklou za vlády koncernu General Motors, nahradí nová s architekturou koncernu PSA, bude mi vážně chybět. Přečíst celou recenzi…

Test Opelu Insignia po modernizaci: Křižník s ještě lepšími světlomety - Novinky. Novinky.cz - nejčtenější zprávy na českém internetu [online]. Copyright © 2003 [cit. 10.11.2022]. Dostupné z: https://www.novinky.cz/clanek/auto-automoto-testy-test-opelu-insignia-po-modernizaci-kriznik-s-jeste-lepsimi-svetlomety-40340483?
100 %

TEST: Opel Insignia GSi

Opel své nové modely staví ve spolupráci s francouzským PSA. Insignia je posledním modelem, který využívá původní platformu Opelu. S Peugeotem 508 tedy nemá nic společného, což přináší i výhody. Peugeot 508 je zcela novým automobilem, což je znát především na jízdních vlastnostech, designu a nejmodernějších technologiích včetně asistenčních systémů. Vnitřní prostor je ale v daném segmentu střední třídy podprůměrný. Zvláště vzadu u verze sedan. Opel Insignia je v tomto ohledu velkorysý a uvnitř naopak patří k největším autům střední třídy. Oproti peugeotu také umí nabídnout pohon všech kol a ve verzi GSi je více sportovní a levnější. Přečíst celou recenzi…

TEST: Opel Insignia GSi - BusinessCar. Home Page Style One - BusinessCar [online]. Copyright © BusinessCar 2020 [cit. 10.11.2022]. Dostupné z: https://www.business-car.cz/testy/test-opel-insignia-gsi
100 %

Opel Insignia GSi: zkrocená síla pro rodinu, manažera i fajnšmekra

Insignia je vlajková loď německé automobilky. Omlazený Opel Insignia opět nezklamal a dokonce příjemně překvapil. Na první pohled sice nepřinesl žádné velké změny, ale ty se staly pod kapotou a v technice. Je to takové auto ze „staré“ školy, vlastně jsem někde slyšel označení „ještě analogové“, což ve skutečnosti není vůbec pravda. Jeho ovládání je však opravdu velmi příjemně intuitivní – kam řidič šáhne, tam je tlačítko, které dělá přesně to, co od něj očekává. K tomu se přidává povedená motorizace precizně sladěná s převodovkou, o které v 99 % cestování ani nevíte. A ten podvozek, být místo 20″ palcových kol pouze 19″, připadáte si jako na obláčku, na kterém si vás Insignia hýčká v sedadlech, které na současném trhu nemají konkurenci. A když se k tomuto všemu ještě přidá cenová politika, tak se musím i já přidat ke kolegům, co již tento vůz testovali a zeptat se, proč kolem sebe Insignii nevidíme častěji? Vrcholovou verzi Insignia GSi při akci Opel 24 lze totiž koupit výhodněji, než stejně vybavenou a výkonnou českou Octavii, která je o třídu níže. Bude mít sice podobnou (ne-li bohatší) výbavu, ale třeba o zmiňovaném podvozku si může majitel Octavie nechat zdát. Toť smutné loučení s mnou posledně testovaným vozem. Něco mi ale říká, že není všem dnům konec… Přečíst celou recenzi…

TEST: Opel Insignia GSI 2.0 TURBO (facelift) | MOTORVIZE.cz. MOTORVIZE.cz – SVĚT AUT OČIMA MLADÝCH LIDÍ. [online]. Copyright © 2022 MOTORVIZE.cz. Všechna práva vyhrazena. [cit. 10.11.2022]. Dostupné z: https://www.motorvize.cz/opel-insignia-gsi-zkrocena-sila-pro-rodinu-manazera-i-fajnsmekra/

Odborné video recenze

100 %

Opel Insignia v plejádě moderních automobilů působí jako neochvějná stálice, která už leccos pamatuje. Je to však nutně špatně?

TEST - Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI - KDYŽ SE MYSLÍ HLAVOU. CZ/SK - YouTube. YouTube [online]. Copyright © 2022 Google LLC [cit. 10.11.2022]. Dostupné z: https://www.youtube.com/watch?v=cOXNd40FICo
80 %

Opel Insignia je na našem trhu trochu odstrčena, ukrývá v sobě ale zajímavou alternativu k běžným bestsellerům. Stále jde totiž o naprosto klasické auto, které není zbytečně digitální, přesto dokáže nabídnout nejmodernější výbavu. Svojí kůži dá navíc dost levně – jeví se tak jako rodinný ideál. Zcela bez chyb ale určitě není.

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI - Nejdostupnější luxus - CZ/SK - YouTube. YouTube [online]. Copyright © 2022 Google LLC [cit. 10.11.2022]. Dostupné z: https://www.youtube.com/watch?v=mru8ifQxnCg
100 %

Opel Insignia je vrchol kumštu konštruktérov nemeckej značky pred zlúčením s koncernom PSA. Druhá generácia najväčšieho osobného auta značky, špeciálne vo verzii GSi, má ozaj väčšie kvality a schopnosti než si všetci myslia. Nie len nám, ale takmer všetkým sa náramne páči aj vďaka triezvym sviežim tvarom a nadčasovému dizajnu. A špeciálne teraz, v druhej polovici svojho životného cyklu je v ponuke za veľmi príjemné ceny. Veď napríklad vrcholnú verziu GSi môžete mať od necelých 41 tisíc Eur. Snáď najväčším nedostatkom skutočne komplexne skvelej a peknej mašiny je nedostatočný výkon. Insignia GSi má tak dobrý podvozok, vrátane bŕzd Brembo, že by si zaslúžila rovných 300 koní.

TEST OPEL INSIGNIA GSi - lepšia než si všetci myslia - YouTube. YouTube [online]. Copyright © 2022 Google LLC [cit. 10.11.2022]. Dostupné z: https://www.youtube.com/watch?v=I2doWY5hq0M

Hodnocení a recenze uživatelů

0
Rated 0 out of 5
0 z 5 hvězd (dle 0 hodnocení)
Excelentní0%
Velmi dobrý0%
Průměr0%
Slabý0%
Odpad0%

Zatím nejsou žádné recenze. Buďte první, kdo ji napíše.