
Starnet
Recenze a hodnocení: 59 %

Popis Starnet
Starnet je českým poskytovatelem internetu, televize a mobilního volání. Recenze na Starnet jsou pozitivní i negativní. Spokojení klienti chválí nízké ceny, rychlost a kvalitu připojení odpovídající ceně a spolehlivé zkušené techniky. Nespokojení klienti se setkali s výpadky a kolísáním rychlosti internetu a ne zcela dobrou komunikací.
Hlavní výhody
- Nízké ceny
- Spolehliví zkušení technici
Hlavní nevýhody
- Výpadky internetu
- Kolísání rychlosti internetu
- Komunikace místy vázne
Odborné recenze
STARNET, s.r.o.
Na základě 1 194 recenzí získala firma hodnocení 4,7 hvězdiček z 5.
Kateřina M: Od včerejšího dne nefungovalo připojení. Opakovaně jsme volali, následně nám bylo řečeno, že pokud budeme volat každou hodinu, stejně to ničemu nepomůže a reakční čas je do večera. Nehledě na to, že slečna na zákaznickém servisu už prý pak zněla naštvaně. Nedivím se jí, na druhou stranu divíte se vy nám? Pracujeme z domova a tedy fungující a stabilní připojení je z tohoto důvodu poměrně klíčové. Nicméně pravidelné volání evidentně nakonec pomohlo. A internet začal z ničeho nic fungovat. Vzhledem k tomu, že se jednalo zřejmě o výpadek služby, tak bych čekala, že se nám někdo z firmy ozve a dostaneme nějaké vyrozumění o tom, co bylo za problém a že služba už funguje. Obzvlášť, když jsme to opakovaně hlásili a mělo to naznačit větší urgenci z naší strany. Snad to byl ojedinělý takový případ. Doteď jsme žádné větší problémy se Starnetem neměli a snad to tak i zůstane.
Petr: Naprostá katastrofa. Ani po 2 letech využití jejich služeb nedošlo ke zlepšení. Opakovaně nefunguje internet, což je asi to, za co je placeno. V době home office a teď i válek, kdy se mnoho lidí chce dozvědět aktuální informace, je toto neakceptovatelné. Jediné, na co se zmohou, je v případě výpadku – viz poslední 03. 03. 2022, poslat SMS s omluvou. Dnes internet opět nejde! Je to skandální! Náhrada škody se rovněž neřeší či sleva, co na to obchodní inspekce? Je tento způsob podnikání legitimní v ČR? Opakuji, podobné hodnocení jsem dával před 2 roky, náprava nulová!
Marek: Spolupráci mohu jedině doporučit, profesionální přístup, rychlé připojení k síti a bezkonkurenční cena, která nikterak nesnižuje kvalitu služby. Technici jsou ochotní, dokáží poradit a vždy je možné se s nimi domluvit na specifických podmínkách. Rozhodně doporučuji.
Jakub: Internet opravdu rychlý, za 2 roky provozu byly výpadky opravdu jen výjimečně. Skvělý zákaznický servis (technik přijel kvůli úpravě kabelu na domluvený čas a jeho práce i vystupování bylo také na úrovni).
Všechna hodnocení STARNET
Na základě 373 hodnocení získala firma 4 hvězdičky z 5.
Jaroslav: Výborné ceny, ovšem neustálé výpadky a kolísání rychlosti činí tuto službu nepoužitelnou.
Miloš: Kvalitní internet a velice rychlé vyřízení objednávky včetně instalace. Mohu jen doporučit!
Stayintouch: Vše je OK, pokud nechcete vypovídat smlouvu. Pak začnou překážky.
Jana: S instalací jsme byli spokojeni. Příjemné jednání, velmi slušné ceny, doporučujeme.
STARNET, s.r.o. – hodnocení / recenze poskytovatele připojení
Celkové hodnocení 60 % z celkem 129 hodnocení.
Kvalita a rychlost: 42 %
Ceny služeb: 76 %
Technická podpora: 52 %
Smlouvy, prodejci: 59 %
Rychlost instalace: 73 %
Firma STARNET, s.r.o. – Diskuze, názory, doporučení a hodnocení
Václav: Chcete se vyhnout problémům – vyhněte se velkým obloukem společnosti Starnet a jejich službám. V případě, že budete chtít řešit nějaký problém, dostanete se do naprosto neřešitelné situace: Společnost nereaguje na mnou zaslané dotazy, stížnosti a ani výpověď používání služby. Jediné, co vždy dostanu na emailovou zprávu, je automaticky generované potvrzení o tom, že zprávu přijali a že se jí budou zabývat. Vše zůstane bez reakce a jakéhokoli řešení. Když máte v úmyslu zavolat na uvedené telefonické kontakty, tak jediný, který po provolbě je funkční, tak je ten, kdy zvolíte, že voláte jako nový zákazník. Když zvolíte, že chcete řešit smlouvu apod., tak je automaticky hovor ukončen. Takto jsem se snažil během několika posledních měsíců dobrat nějakého řešení, takže jsem volal jako nový zákazník. Když byl operátor relativně ochotný, tak si vyslechl problematiku a ve dvou případech se šel dokonce dotázat nadřízeného. Následně, když se vrátil k telefonu, tak aniž by mě pustil ke slovu řekl, že toto mám řešit na patřičné lince (kterou ovšem nikdo nebere) a ihned zavěsil. Takto se to děje s malými obměnami opakovaně a faktury stále chodí. Takové praktiky jsou neúnosné a snažte se této společnosti vyhnout. Ušetříte si mnohé nepříjemné zkušenosti a hlavně neztratíte zbytečně drahocenný čas.
Elu: Mám se Starnetem jen dobré zkušenosti, využívám už dlouho (přes deset let) na třech adresách. Komunikace vždy výborná, rychlost internetu dostačující, cena bezkonkurenční. Nedávno byla porucha na střeše na anténě, ale ihned opraveno, ani jsem nemusel nikam volat. Za mě tedy všechno v pořádku a firmu doporučuji.
Ali02: Hrozné. Důvodem bylo mé přestěhováním do jiného bytu téhož domu, kam ale STARNET (ani jeho dceřiné firmy) nebyly schopny poskytnout připojení k internetu. Uznat svůj problém za nic nechtěli (pak by ukončení smlouvy bylo v jejich režii a já nic neplatil), takže jsem podal výpověď sám, cca 5 dní před koncem měsíce 3/2019, aby mohla běžet výpovědní lhůta co nejkratší. Výpověď vzali na vědomí za cca 10 dnů, takže jsem musel zaplatit další měsíc zbytečně a bez internetu za 250 Kč. Pak mi přišlo „odbytné“ za předčasné ukončení smlouvy za 690 Kč, čímž by prý mělo vše končit. Včera mi ale přišla faktura za 5/2019 (a protože jsem ve výpovědi, tak ne 250, ale 345 Kč). Jen se děsím, co ještě od nich přijde, když poplatky v podstatě za to, že nejsou schopni dodat internet již dosáhly cca 1 000 Kč. S touto firmou už nikdy, jednání s nimi je těžký opruz. NEDOPORUČUJI.
Starnet: 66 komentářů
Renáta: Hrůza, nedoporučuji. Neustálé výpadky. A komunikace na bodu mrazu. Od 4. 8. jsem zažádala o ukončení smlouvy, po dvou týdnech m poslali formulář, který musí mít ověřený podpis a ve finále nehorázná částka za ukončení smlouvy. Volám a nikdo to nebere, a když už, tak se člověk nedomluví. Hrůza. Neustále jedno a to samé, že to předají na fakturační, že mi potom zavolají a nic. A o adresu, kam mám poslat zařízení, jsem také prosila několik dní. Otřesný, opravdu nedoporučuji. A to nemluvím o tom, jaké byly ty nervy ohledně výpadku.
Jarek: Článek je zavádějící, neustálé výpadky a kolísaní rychlosti činí tuto službu nepoužitelnou. Na druhou stranu mají velice ochotnou paní, která aktivně vše řeší a pomáhá. Navýšili mi rychlost a dali slevu, takže pokud vám nevadí občasné výpadky, tak za ty ceny mohu určitě doporučit.
Josef: Bydlím v Ústí nad Labem a můžu říct, že jsem spokojený. U Starnetu jsem přes 3 roky. V okolí jsou snad všichni u Starnetu. Za ty peníze momentálně nenajdu lepšího dodavatele. I technici nejsou špatní. Takže děkuji.
Lucie: Rozhodně nedoporučuji! Půl roku plných nervů a stresu, proč to furt padá a nefunguje. Ten, kdo mi to instaloval, mi řekl, že za to může můj počítač a pak přestal zvedat telefony. Někomu se dovolat je taky horor. Samá infolinka, kde vám cpou všechno okolo, jen ne zrušení. Když už jsem se dostala ke zrušení, tak chtěli poplatek přes tisíc korun. Platit za něco, co nefunguje, no kde to jsme? Náprava absolutně žádná.
STARNET, s.r.o.
1,9 hvězdičky z 5, hodnoceno 14x za poslední rok.
Zákazník: Dnes jsem se po sérii až čtyřhodinových výpadků na lince technické podpory dozvěděl, že jejich internet buď funguje, nebo ne, ale že oni za to nemůžou, to jejich zlí dodavatelé, kteří si klidně vyměňují kabel od osmi večer do půlnoci. Jiné to prý nebude. Takže jediné řešení je jiný poskytovatel.
Zákazník: Po cca 3 letech bez problémů, poslední měsíc down kolem 200 kbps, up 2 Mbps. po urgenci „budou dosměrovávat“, to jako že stěhovali antény, ale s tou, co je u mne, nikdo nehýbal! Spíše to vypadá, že nabrali další zákazníky a už nemají kapacitu do páteře!
Zákazník: Jsem u Starnetu cca 14 roků a tak už mám myslím trochu zkušeností. Za tu dobu max. 5 krátkodobých výpadků, byly případy, kdy rychlost stála za prd, kolísala, ale v naprosté většině se jednalo a jedná o spolehlivé připojení. S podporou je spolehlivá a profi komunikace a ochota vylepšovat připojení pokud už prostě nestačí požadavkům aktuální doby (IPTV, HbbTV, atd.). A to vše za jeden tarif 250 Kč/měsíc.
Zákazník: Mít možnost, okamžitě odcházím, ale jelikož se zanedlouho stěhuji nemá cenu pořizovat jiný internet. Koukám, že ostatní mají stejný problém. Stahování 8Mb/s a Upload 2Mb/s. Připadám si jak na houpačce, jednou internet v pohodě, stahování 40Mb/s a upload 25Mb/s a za 5 minut totální hrůza. Když vyžaduji nějaké vyřešení napíšu jim na FB, odpověď je, jestli měřím přes kabel nebo přes wifi. Ok, nic neobvyklého, jen jsem jim už asi 1000krát napsal, že přes kabel Za hodinu čekání na další zprávu, že bude předáno kolegovi… Další hodina nebo čekání i do druhého dne… Nevidíme u vás žádné výpadky, nic neobvyklého… Tak za co platím? Lidi, jestli máte možnost, volte jiný net.
Hodnocení a recenze uživatelů
Neseriozní poskytovatel internetu, raději NE
Dobrý den,
jako dosavadní poskytoval internetu bylo vše v rámci možností v pořádku. Jakmile ale chcete službu vypovědět, již souhlasit s tímto hodnocením nemůžu. Starnet si účtuje nesmyslné „extra“ poplatky za „odbornou demontáž ve výši 1234,-kč = odpojení kabelu, sundání antény“, tj. výjezd technika, který má pouze přijet a sundat anténu. Pokud ji chcete demontovat sám (musíte pouze odeslat na adresu společnosti i když je středisko Starnet nedaleko nelze předat osobně), tak po Vás chtěji rovněž další nesmyslný poplatek za ověření funkčnosti zařízení v autorizovaném servisu. Za mne společnost s velmi NESERIOZNÍM jednáním k zákazníkovi i co se týče běžné komunikace, není se možné nikam dovolat pouze e-mail kde na odpovědi čekáte i 7-10 dní které se odvolávají pouze a pouze na jejich podmínky na webu nic víc s nikým nevyřídíte. Pokud zvažujete nového poskytovatele internetu zde bych se s doporučením vyhl velkým obloukem.
Neuvěřitelný co to tam je
Starnet strašná kravina. Rozhodně nedoporučuji. Nikdy nebyl problém s nima, ale v poslední době problém je jeden za druhým.
Nevhodně pošlou SMS že nezaplatili jsme jeden měsíc a že pokud nezaplatíme do 3 dnů tak se změní tarif.
Logicky tam není za jaký měsíc a k tomu není částka či číslo účtu.
– Taky vůbec nechápu jak přišli na moje telefonní číslo, když s tím nemám nic společného. Tak moje babička potom zvedla číslo od Starnetu a řekla že s tím nemá nic společného a člověk si říkal svoje.
– A teďka je tam nedoplatek 104,- kč za minulý měsíc a zrovna zablokují mamce SIM kartu a teď prostě nemůže ani volat ani psát SMS, protože celou tu SIM kartu má zablokovanou, takže paráda.
Nedoporučuji.
Nedoporučuji. Vyhněte se obloukem
Starnet je snad nejhorší poskytovatel internetu. Neustálé výpadky, technická podpora je nulová. Nejhorší je to při výpovědi, nikdo s vámi nekomunikuje, složitě výpověď podáváte a nakonec se ani neozvou, zda ji přijali. Za mě příšerná zkušenost, cokoliv je lepší než Starnet. Navíc si pěkně naúčtují několik poplatků za deinstalaci a podobně. O tom, že mají techniky, co se bojí vylézt po žebříku na zapojení antény, to ani nemluvím, zkrátka hrůza.
odchod - poplatky
Nedoporučuji si s touto firmou vůbec začínat ! Pokud budete chtít odejít a ukončit smlouvu, chtějí po vás jakýsi autorizační kod,který mi před 5 lety prý zaslali emailem…nemám ho- tak musím o nej u nich zažádat s ověřeným podpisem z matriky ! pak napíšete výpověd s tím autorizačním kodem a oni Vám naučtují bud demontáž s technikem- já,že o jeho služby nemám zájem a oni at jim antény zašlu poštou – učinil jsem tak a čekal na sníženou fakturu- nedočkal jsem se napočítali mi stejně 500 kč za to,že technik zkontroloval antény – chci upozornit,že já mám platit za to,že si kontrolují svoje antény !
každopádně jsem na ně podal stížnost u českého telekomunikačního uřadu…
Vrba . Lovosice 29.11.2023
Nejhorsi internet na planete zemi
Pomala sracka, seka se to jak sracka, neustale problemy,neda se nic normalne udelat, jak to muzete vubec prodavat?!! strdce si to doprdele, diky jožin z bažin