
Veneti.cz
Recenze a hodnocení: 56 %

Popis Veneti.cz
Veneti.cz je e-shop s nábytkem a vybavením domácnosti. Recenze na obchod jsou proměnlivé, na některých hodnoticích platformách má hodnocení spíše pozitivní a na jiných spíše negativní. Spokojení zákazníci vyzdvihují rychlost dodání, příznivé ceny a velký výběr. Nespokojení zákazníci pak upozorňují na nekvalitu zboží, špatnou komunikaci e-shopu, špatně fungující logistiku a naprosto neochotné řešení reklamací.
Hlavní výhody
- Rychlost doručení
- Příznivé ceny
- Velký výběr
Hlavní nevýhody
- Nízká kvalita zboží
- Špatná komunikace
- Hůře fungující logistika
- Neochotné řešení reklamací
Odborné recenze
Hodnocení obchodu Veneti.cz
Šárka: Jedině rychlost doručení, skříň je naprosto křivá. Museli jsme ji ohoblovat a dokonce chyběly kolečka na posuvné dveře skříně. Nic podobného jsem nikdy nezažila.
Jaromíra: Vše v pořádku.
Zita: Skvělý výběr, koupili jsme postel a je opravdu krásná a cena super.
Martin: Sedačka pěkná, ale nepohodlná na sezení. Již druhý den cítím prkna pod sebou. Hlavně, že píšou, jak je pohodlná. Naletěl jsem, jsem velmi zklamaný, asi se fakt vyplatí připlatit za kvalitu. Nedoporučuji, vyhozené peníze.
Veneti.cz: Hodnocení firmy
Na základě 3 939 recenzí získal obchod hodnocení 3,5 hvězdičky z 5.
Kristýna: Velké zklamání s touto firmou. Jednání, jak je psáno níže, velmi neprofesionální. Snaha vyjít vstříc klientovi, když je doma, nulová. Paní byla protivná a nepříjemná. Gauč nešel složit (museli jsme převrtat zámky, aby do sebe vůbec zapadaly). Třešničkou na dortu bylo řešení reklamace. Gauč byl prořízlý a firma nám bez snahy vyřešit problém oznámila, že nelze prokázat jejich chybu. Toto už příště rozhodně NE.
Mato: Určitě NEDOPORUČUJI OBJEDNÁVAT postel přes tuto firmu. Pošlou vám vrzající postel, která ani z daleka neodpovídá tomu, co je nafoceno na stránce. POZOR, v podmínkách mají napsáno, že foto je pouze ilustrační. Čili mohou vám podle toho prodat i boty. Na to nikoho neupozorní při telefonické objednávce, jen vzít peníze a…!
Alexa: Nekupujte a nenechte se napálit jak my. Nábytek hrozné kvality a při reklamaci jen samé výmluvy. Dospělo to až k tomu, že jsem podala podnět pro ČOI.
Elen: Komunikace přes e-mail velice milá, ale logistika, dodání zboží špatná. Nesnaží se vyjít vstříc, kdy jste vy doma. Nenapíší čas, kdy máte být doma. A nejhorší řidič, který válí zboží že strany na stranu bez vozíku nebo něčeho na přepravu zboží… Už taky nakupovat kvůli dopravě nebudu. Zboží naštěstí funkční.
Veneti recenze, hodnocení, zkušenosti
Veneti hodnotí uživatelé Homago.cz dvěma a půl hvězdami z pěti (50 %).
Anonym: Dodání údajně do 10 dní a už měsíc čekám.
Anonym: Objednala jsem si postel Boxpring. Přivezl to chlapík, neobtěžoval se ani pomoct chlapům, které jsem měla objednané na výnos do 8. patra. Jeho povinnost je zboží dodat za první dveře domu. Postel vypadala, že je v pořádku. Při posledním úkonu zasadit čelo postele do lůžek bylo zjištěno, že takzvané kolejnice, které měly být synchronně naproti sobě, aby se daly zasunout k lůžkům, byly našroubovány s odchylkami až 1,5 cm. Tudíž se nedalo postel zkompletovat. Kolejnice jsou čtyři a z toho tři byly posunuty… Reklamovala jsem toto zboží. Byla mi uznána jejich „technikem“ kompenzace 300 Kč. Namítla jsem, že toto není adekvátní kompenzace. Po jejich odpovědi jsem se dočetla, že kvůli přešroubování dvou šroubů mi částku navyšují na 500 Kč. Nešlo o přešroubování žádných dvou šroubů, nýbrž šroubů 8. Dala jsem podnět k opravě a dovoz i s odborným zkompletováním postele, aby nedošlo k dalšímu problému. Na to mi bylo sděleno, že tato služba se u nich neprovádí. V druhém případě jsem dala souhlas s jejich směšnou kompenzací, že si nechám opravit toto odborníkem na svoje náklady. Samozřejmě mi bylo sděleno, že mi bude vrácena částka 500 Kč během několika pracovních dnů na účet. Neměla jsem již nervy se s takovým přístupem protistrany dál zaobírat. Postel jsem si koupila na spaní a ne na to, abych se na ni ještě nějaký ten měsíc na ni jen dívala. Jsem po těžké nemoci v ID a potřebuji mít v prvé řadě klid. Nedoporučuji absolutně tuto firmu nikomu. Nejsem jediná, kdo podává na Veneti reklamace. Toto zboží bylo vyrobeno stylem odfláknutým a bez jakékoliv výstupní kontroly. Na tuto firmu dám podnět ke kontrole ČOI.
Anonym: Zboží dodáno neúplné a řešení reklamace je běh na dlouhou trať a musíte mít pevné nervy. Z jejich strany žádná komunikace!
Anonym: Bezproblémové a rychlé dodání, zboží přesně odpovídá popisu na stránkách.
Recenze obchodu Veneti.cz
Na základě 5 recenzí získal obchod hodnocení 1,5 hvězdičky z 5.
Alexandra: Nedoporučuji, ze strany prodejce jde o nekvalitní zboží, které prodává jako první jakost a to rozhodně není. Při reklamaci (která byla zamítnuta) z důvodu závady, jako například rozdíl sedací plochy (odchylka 10 cm), potah na soupravě nesedí v rozích (je o minimálně 7 cm mimo), kousek dřeva pod potahem, což teda není vada, kterou bych mohla způsobit používáním a bohužel přepravou společnosti, vznikla závada – velká díra v křesle. Sedací souprava byla doručena 21. 5., ale neměla jsem možnost rozdělat a zkontrolovat, to jsem mohla až nyní, kdy na to byl prostor. Je to společnost, která má více názvů. Jedna se o polskou společnost. Takové jednání a výmluvy, to jsem nikdy nezažila. Vše hodlám oznámit na ČOI a na policii. Reklamu tedy hodlám udělat velkou. Já totiž trvám na vrácení peněz a prodejce moc dobře ví, že sedačka je šmejd a jejich řidič sedačku poškodil!
Veronika: Nejhorší e-shop, na kterém jsem kdy nakoupila. Nikomu nedoporučuji. Zakoupila jsem postel začátkem října za 7 000 Kč, po 6 týdnech telefon z e-shopu, že bude postel doručována následující den. K mému překvapení mi v den plánovaného doručení znovu volali s tím, že popletli obce a rozvoz na naší adresu se nekoná, ale že mne budou co nejdřív kontaktovat telefonicky. Týden se nikdo neozval. Poté jsem zavolala sama a sdělili mi, že mi nejpozději do dvou dnů dají vědět termín. NIKDO SE NEOZVAL! Po týdnu znovu volám a dost nemilá paní mi sdělí, že mi zase zavolá do dvou dnů. Když jsem jí řekla, že jsem toto již slyšela, ale skutek utek, tak mne ujišťovala, že si mne tam značí a že zavolá. Týden pryč a já dnes znovu už dost naštvaná volám na e-shop Veneti a paní opět velice nepříjemně sdělila, že mi zavolá. Řeknu vám, postel jsem objednávala s 2,5 měsíčním předstihem aby stihla dorazit synovi do Vánoc pod stromeček, ale již tomu nevěřím. Když jsem paní namítla že takové chování je nepřípustné a že sama vědu internetový obchod, tak se mi vysmála. Za mne nejhorší e-shop, již nikdy nic nenakoupím. Co se týče komunikace hrůza, pokud si nezavoláte, tak se neozvou.
Nikol: Ochotný personál, dobrá ložnice za nejnižší cenu na trhu, co jsem našla, smontovala jsem to sama a matrace za ty peníze pohodlná. Já jsem sama a byla jsem velice ráda, že mi to někdo doveze až domů a koukala jsem, že oproti klasické spedičce mi volali týden dopředu a domlouvali si se mnou termín… Nezvyk. Jiné spedičky pošlou info „zítra mezi tou a tou hodinou“ a nikdy se mě nikdo neptal, jestli se mi to hodí.
Jana: Objednala jsem sedačku, doba dodání prý do dvou týdnů – sedačka došla za měsíc a půl a ještě jiná a nekompletní. Čtyřikrát změnili dobu dodání a z toho dvakrát se ani neobtěžovali zavolat, že sedačku nedovezou. Telefonická domluva vázne, přehazují veškeré telefony na kolegyni, která se ozve… Po reklamaci, kdy sedačku dodali s jiným prošitím a kterou jsme si teda nechali, chyběly dva polštáře. Při reklamaci řekli, že obratem pošlou. Nic se nedělo. Po několika urgencích po telefonu řekli, že pošta balík ztratila, podruhé zase, že to doveze jejich doprava, po třetí, že to převzal kurýr a dnes řekli, že to zjistí. Do konce reklamační doby zbývají 4 dny. Už nikdy více neobjednám z tohohle e-shopu. Po telefonu jsou velmi příjemní, ale jinak neseriózní firma.
Hodnocení a recenze uživatelů
Zatím nejsou žádné recenze. Buďte první, kdo ji napíše.